Zimowa kraina czarów TAG

Źródło: Google

Uwaga, zaczęła się świąteczna gorączka! Dlatego mój czas na blogowanie nieco się skurczył. Więc w tym tygodniu będą tagi, może jakaś jedna recenzja jak zdążę. Wiadomo, nie chcę spędzać świąt przez ekranem laptopa, a z bliskimi i z miejsca przepraszam za drobne zaniedbanie. Ale na pocieszenie powiem, że dużo ostatnio czytam i zaraz po świętach wracam z recenzjami zarówno książek jak i filmów. A dzisiaj przygotowałam dla Was tag znaleziony na TYM blogu. Nie zostałam otagowana, ale co tam ;) 



Jaka książka jest tak urocza, że aż robi Ci się ciepło na sercu?

Muszę przyznać, że jest to Anna i pocałunek w Paryżu autorstwa Stephanie Perkins. Czytałam tę książkę kilka miesięcy temu i była tak urocza, że co chwilę wydawałam z siebie przeciągłe awwwww! Mam po prostu słabość do takich historii.

Jaka jest Twoja ulubiona książka z białą okładką?

Nie znam zbyt wielu ksiażek z białą okładką (do nadrobienia), ale moim zdecydowanym faworytem jest powieść Gwiazd naszych wina pana Zielonego.

Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego giganta czytasz?

Zdecydowanie Miniaturzystkę Jessie Burton. Ta książka ma w sobie jakiś dziwny urok, który mnie do niej przyciąga!

Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć?

Hmmm... ciężki wybór. Może z Jago z Endgame Frey'a? Bardzo go polubiłam podczas lektury książki i coś czuję, ze jeśli bylibyśmy przyjaciółmi, pozwoliłby mi wygrać :)

Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów, żeby wrzucić je w ogień?

Do głowy przychodzi mi tylko Wierna pani Roth. Nie chcę spoilerować dlaczego, ale Ci którzy przeczytali wiedzą z pewnością o co mi chodzi.

Jaka książka jest tak bliska Twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie świątecznym bliskiej Ci osobie, która jeszcze jej nie czytała?

Oczywisty jak dla mnie wybór - Gwiazd naszych wina Johna Greena. Dlaczego? Ponieważ kocham ją nad wszystko i pomogła mi trochę poukładać sobie życie. 


Nominuję do tagu każdego kto tylko chce go wykonać. Można chociaż wyobrazić sobie, że za oknem leży śnieg (u mnie nadal go nie było i nie ma ;( ).
Trzymajcie się cieplutko :3




9 komentarzy:

  1. Przyjemny tag :). Zresztą, Święta właśnie takim zajęciom, jak odpowiadanie na bezstresowe pytania sprzyjają ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super TAG! Genialne odpowiedzi :*
    Wesołych Świąt!

    zaczytane.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowałaś mnie Roth, muszę wreszcie przeczytać tę serię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj koniecznie! Według mnie naprawdę warto :)

      Usuń
  4. No to wchodzę w to! Jeszcze więcej świąt, gdy nie mam weny na pisanie czegokolwiek :) Z nieba mi lecisz :D
    Z podanych przez Ciebie książek czytałam jedynie "Gwiazd naszych wina". A "Wierną" wypożyczę po Nowym Roku :) Mam postanowienie nic nie wypożyczać i nie kupować książek do końca tego roku. Już od mniej więcej miesiąca daję radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję po Nowym Roku nic nie kupować póki nie przeczytam wszystkiego co stoi mi na półce, a jeszcze nie poświęciłam temu uwagi :)

      Usuń
  5. Chętnie wezmę udział w tym tagu :) A co do tej zimy... szkoda, że nie ma śniegu, a mi ciężko nawet wyobrazić sobie, że jest, bo u mnie świeci słońce i jest niemalże bezchmurnie . Ale może wkrótce będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gwiazd naszych wina" to również mój typ! :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).