{Stosikowo #5} Ostatni stos w 2014 roku!


No i kolejny miesiąc minął szybciej niż bym sobie tego życzyła. A  co za tym idzie mam dla Was ostatni w tym roku stosik, który (!) nie zawiera ani jednej książki choinkowej, bo pod choinką książek nie znalazłam. Dopiero teraz sama dla siebie zamówiłam kilka książek jako spóźniony prezent i pokażę je już w styczniowym stosie.




Więc, tak wygląda całkość moich miesięcznych zdobyczy. Niższy stosik to książki, które kupiłam lub wygrałam, a wyższy to egzemplarze recenzenckie. Na najniższym piętrze leżą inne fanty, które przywędrowały do mnie w tym miesiącu.



Zaczynając od dołu mamy trzy książki, które kupiłam sobie na mikołajki, a są to Podróże z Herodotem Kapuścińskiego, moje ukochane W śnieżną noc i Cztery Veronici Roth, ponieważ co z tego, że nie mam książek z serii na półce, skoro mogę mieć dodatek, pff. Milion słońc czyli dryga część W otchłani, to prezent od Mikołaja. Natomiast Przeznaczeni i Odwaga dla początkujących to książki wygrane na fanpejdżu wydawnictwa YA!




Przechodząc do stosu recenzenckiego: sześć książek od dołu to egzemplarze od wydawnictwa Novae Res - Klucz, Gniewne lato, Wieża, Czas nie czeka na nikogo, Powiedz tylko słowo i List do Krzysztofa. Kolejne dwie to owoc nowej współpracy z wydawnictwem Amber, a są to Siedem prób i Księgarnia spełnionych marzeń. Na samym szczycie leżą dwa egzemplarze Planu, którego jeszcze nie czytałam, ale jak tylko to zrobię, to możecie spodziewać się konkursu z tą książką.




W tym miesiącu dostałam także trzy zakładki, oraz dwie smycze od wydawnictwa YA!



I na końcu pokazuję Wam English Matters i Deutsch Aktuell od wydawnictwa ColorfilMedia i płytę jedynego i niepowtarzalnego Sama Smitha znalezioną pod choinką.

Czy któraś z tych pozycji zasiliła także Waszą biblioteczkę? A może którąś z nich już czytaliście? Dajcie znać!


Wspaniałej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku!

8 komentarzy:

  1. Ja również pod choinką żadnej książki nie znalazłam w tym roku;) Bardzo ciekawi nie "W śnieżną noc" i "Plan".

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne nabytki, nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne nabytki ^^ Chyba najbardziej ucieszyłabym się z "Przeznaczonych" oraz "Cztery", chociaż inne też niczego sobie :D I jest Sam Smith, którego głos uwielbiam i kochana zakładka z sówkami <3
    Ale i tak najbardziej zazdroszczę Ci współpracy z Amber. Ja pisałam i nic :( Może spróbuję jeszcze raz, ale niemniej gratuluję Ci serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy do nich pisałaś? Bo mi odpowiedzieli po jakichś 2-3 tygodniach dopiero i też myślałam już, że nic z tego nie będzie. I próbuj, bo maile czasami trafiają do spamu i nigdy nie są nawet odczytywane :)

      Usuń
    2. no u mnie to ze 2 miesiące będą :( Ale spróbuję, w końcu nic na tym nie tracę :)

      Usuń
  4. Ciekawy stos , dodatek do trylogii "Niezgodna" muszę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie W śnieżną noc. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach przeznaczeni, miła książka :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).