Najlepsze książki przeczytane w 2014 roku i największe książkowe rozczarowania.

Źródło

Hej, hej! Wszyscy robicie podsumowania roku, zarówno ksiazkowe jak i serialowe, filmowe, czy takie po prostu ogólne. Postanowiłam zrobić to i ja, bo w sumie dlaczego nie. W sumie jestem takim imprezowym zwierzęciem, że w sylwestrową noc nie mam nic ciekawszego do roboty. Fajnie jest mieć takie roczne podsumowania, chociazby po to by za rok, dwa spojrzec wstecz na ten post i przypomnieć sobie co się czytało, oglądało, jakie sie miało spojrzenie na kulturę szeroko pojętą.


Najlepsze przeczytane książki w 2014

Gwiazd naszych wina John Green
Kompletnie nie spodziewałam się jak ta książka przewartościuje moje życie. Wpadłam przez nią w niezły dołek i płakałam dwa tygodnie po jej skończeniu. Głupie, ale trafiła do mnie i to jest ważne.
Miniaturzystka Jessie Burton
Bardzo wyczekiwana książka, która zachwyciła mnie od początku do końca. Historii Nelli zdecydowanie warto poświęcić kilka wieczorów.
W otchłani Beth Revis
Odpowiednia książka trafiła mi się w odpowiednim czasie. Czytałam ją zaraz po GNW i pomogła mi trochę wyluzować. Nie przeczytałam jeszcze drugiej części tej trylogii, ale nie mogę się jej doczekać, bo słyszałam, że jest nawet lepsza od poprzedniczki.
Otwórz oczy, zaraz świt Mateusz Czarnecki
Dzięki tej książce pokochałam orient. Książka wielu zapachów i smaków, pełna pięknych sentencji.
Seria Niezgodna Veronica Roth
Wiem, że wiele osób nie lubi tej serii, ale mi bardzo się spodobała, i dlatego jest na tej liście. Po prostu, ciekawy świat, fajny pomysł na fabułę i Cztery!
Czas Żniw Samantha Shannon
Książka-niespodzianka, bo nie oczekiwałam po niej aż takich fajerwerków. Pozostaje mi mieć tylko nadzieję, że wydawnictwo SQN będzie kontynuować wydawanie serii.
Anna i pocałunek w Paryżu Stephanie Perkins
Chyba najsłodsza i naj bardziej urocza książka jaką przeczytałam w tym roku. Pochłonęłam ją w jeden wieczór i chcę więcej! Tyle ochów i achów! Książki Stephanie Perkins przybywajcie!
Red Rising: Złota krew Pierce Brown
Wielkie zaskoczenie tego roku. Spodziewałam się średniego fantasy, otrzymałam mega dawkę emocji i wartką akcję. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej pozycji, to nie wiem skąd się urwaliście!
Insygnia. Wojny światów S.J. Kincaid
Dzięki tej książce każda nudna lekcja historii zamieniała się we wspaniałą podróż. Wciągająca książka i nie mogę doczekać się kontynuacji!


Największe rozczarowania

Zakład o miłość Agnieszka Lingas-Łoniewska
Goniąc cienie Marta Bilewicz
Wybieram ciebie
Czas nie czeka na nikogo Aleksandra Przygoda
Powiedz tylko słowo Aniela
I tu nie będę komentować, bo zawsze kiedy mam mówić o kiepskich książkach, to strasznie się denerwuję, bo mimo, iż chciałabym powiedzieć coś dobrego o książce, to nie mogę, bo musiałabym kłamać.

A jaka jest Wasza najlepsza książka jaką przeczytaliście w tym roku? Dajcie znać!



4 komentarze:

  1. "Niezgodna" kocham tę książkę , nie wiem ,dlaczego ma takie niskie noty .. Nic z Twoich rozczarowań nie czytałam ,ale mogę się tylko z tego cieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Czas Żniw i Red Rising, stają na należnym im miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość osób ocenia GNW jako jedną z najlepszych książek w tym roku... 'Czas żniw' czeka na mnie na półce.

    Ja polecam 'Morze Spokoju', które dla mnie było fenomenalne. Tyle emocji...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego zestawienia czytałam tylko Gwiazd Naszych Wina i również uważam to za jedną z lepszych książek jakie czytałam nie tylko w 2014, ale w ogóle, oraz Anna i pocałunek w Paryżu.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).