Christmas Tag

Źródło

Wykorzystując ostatni dzień świąt zapraszam na tag, do którego znowu nikt mnie nie nominował ;p Ale chciałam go zrobić więc #sorrynotsorry, i tak go zrobię i w dodatku już teraz nominuję każdego bez wyjątku do zrobienia tego tagu! Bardzo chętnie poczytam Wasze odpowiedzi :)



1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film ? 
Od kilku lat na święta zawsze oglądam Love Actually i Holiday. No i oczywiście Kevina, bo jak wiadomo bez Kevina świąt nie ma ;)

2. Jakie są twoje ulubione świąteczne kolory? 
Czerwień, zieleń, złoty, oraz połączenie błekitu i bieli.

3. Czy lubisz spędzać święta w piżamie ? 
Czy lubię? Uwielbiam wręcz! Chociaż lubię się też wystroić na rodzinny obiad czy Wigilię.

4. Jeśli miałabyś kupić prezent tylko dla jednej osoby kto by to był ?
Najprawdopodobniej moja najukochańsza mama, jednak wybranie dla niej prezentu jest dużym wyzwaniem.

5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w Świąteczny poranek ? 
W Wigilijny wieczór, rok w rok od dzieciństwa.

6. Co lubisz robić w czasie przerwy świątecznej ? 
Czytać książki, lepić bałwany (w tym roku nie wyjdzie ;( )

7. Co chciałabyś dostać na święta ? 
Tak szczerze mówiąc to wystarczy mi jeśli święta miną w rodzinnej, ciepłej atmosferze, nie muszę dostać prezentu, żeby było idealnie. Ale jeśli już, to najlepiej jeśli byłoby to coś od serca.

8. Ulubiony świąteczny zapach ? 
Jabłko z cynamonem, pomarańcza z goździkami i ogólnie przyprawy korzenne.

9. Ulubione świąteczne danie ? 
Barszcz grzybowy!

10. Ulubiona świąteczna piosenka ? 
W tym roku to bez wątpienia Have yourself a merry little Christmas, szczególnie w wykonaniu Sama Smitha ;)


Udanej przerwy świątecznej! :)


5 komentarzy:

  1. Święta bez piżamy to nie święta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obżeram się barszczem, biegam w piżamie i wącham cynamon;) a co do bałwana, może jeszcze się uda. Nigdy nie mów nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm z tym bałwanem to może się jeszcze udać .!! Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jest śnieg i podobno ma jeszcze padać <3 Ahh pełnia szczęścia : książki, śnieg i brak szkoły.. Mogłoby być tak cały rok :)))

    pozdrawiam serdecznie i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG, a z co do bałwana to nigdy nie mów nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem wyjątkiem, bo prawie nigdy nie chodzę w piżamie przez święta... Było trochę książek, zabawy z siostrą [młodszą] i spacerki po oświetlonym mieście :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).