Ach, święta!

Źródło

I nareszcie nadszedł okres tak wyczekiwany przez wszystkich! Bo jak można nie kochać Świąt Bożego Narodzenia? Nie wiem. Dla mnie zawsze kojarzyły się i kojarzyć się będą z rodzinną atmosferą, pysznymi potrawami, pięknie przystrojoną choinką, Kevinem i Opowieściami z Narnii w telewizji. Już same przygotowania są świetne, chociaż przed świąteczny stres może czasami wybuchnąć i wywołać sprzeczkę pomiędzy domownikami. Ale to w pełni normalne, bo każdy chce by te kilka dni było idealne, pozbawione trosk i zmartwień dnia codziennego. W tym roku niestety nie mam śniegu na święta, ale, co dziwne, czuję je bardziej niż rok temu. I już nie mogę się doczekać, aż razem z moja rodziną zasiądziemy do wigilijnego stołu, złożymy sobie życzenia, zaśpiewamy kolędę...

Dzisiaj chciałam oczywiście złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji tych wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia. I uwaga, bo może zalecieć banałem, ale życzę wszystkim Wam dużo zdrowia, pomyślności, radości i miłości, oraz spełnienia marzeń. Spokojnych świąt spędzonych w rodzinnym gronie, z zapachem choinki i potraw, przy cichej melodii kolędy. Cudownych prezentów i wystrzałowego Sylwestra.

A oprócz życzeń postanowiłam przygotować małe zestawienie rzeczy, które najbardziej kojarzą się mi z zimowymi świętami. Niektóre z nich nie są świąteczne wcale, a wcale, ale i tak w tym okresie roku smakują najlepiej :)

MUZYKA

Płyta Lotus Christiny Augilery - wygrałam ją 2 (?) lata temu w konkursie i razem z siostrą słuchałyśmy jej podczas świątecznych przygotowań.
Świąteczna płyta Michaela Buble

FILM

Holiday, Opowieści z Narnii, Kevin sam w domu, Love Actually

SERIALE

Pamiętniki wampirów - to właśnie przed świętami x lat temu zaczęłam oglądać Pamiętniki i jarałam się nimi całe święta:)

KSIĄŻKI

Wieczna noc Claudia Gray - czytana kiedyś w święta siedzi mi w głowie
Opowieść wigilijna Charles Dickens
Harry Potter - J.K. Rowling

POTRAWY

Barszcz grzybowy, ryba po grecku, kompot z suszu, racuchy - tutaj bez rewelacji ;p

CIASTA

Makowiec, piernik, sernik z pierniczkami, orzechowiec

RANDOM/INNE

Zmieniająca kolor świeczka o zapachu jabłek z cynamonem, świeczki choinkowe rozwieszone w całym domu.


Jeszcze raz wesołych!



6 komentarzy:

  1. Dziękuje i również życzę wesołych, zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal mamy święta, więc ja życzę Ci ogromnego worka wolnego czasu, by móc czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem oczywiście :)

      Usuń
  3. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Dzięki tobie dowiedziałem się o tym świątecznym tagu (Zimowa Kraina Czarów [Tag]) i sam go zrobiłem
    papierowacisza.blogspot.com/2014/12/zimowa-kraina-czarow-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).