{Stosikowo #4} Stosik listopadowy


Miesiąc się kończy, więc przyszedł czas na prezentację książek, które zasiliły moją półkę w listopadzie. I muszę od razu się przyznać: w tym miesiącu nie kupiłam ani jednej książki, no może poza tymi, które ostatnio zamówiłam, ale jeszcze do mnie nie dotarły, więc trafią do stosu grudniowego. Jak łatwo więc wywnioskować, wszystkie z książek na zdjęciu to pozycje, które otrzymałam do recenzji. A po trochę więcej informacji o książkach zapraszam do rozwinięcia. 
Więc mój stosik tworzą cztery książki, które otrzymałam od wydawnictwa Novae Res, z którym ostatnio udało mi się nawiązać współpracę, a są to: Dziura w bucie, Niemoralna gra, Twitter i Z parasolem przez Irlandię. Jak na razie bliżej zapoznałam się z dwiema z nich i mogę Wam polecić Dziurę w bucie, bo jest to pozycja absolutnie warta przeczytania. Od wydawnictwa SQN otrzymałam w tym miesiącu Zapiski nosorożca, (Nie) Mam się w co ubrać, oraz biografię Marka Piekarczyka. Recenzję pierwszej z nich możecie już znaleźć na moim blogu, drugą natomiast właśnie czytam i uwielbiam ją! Od Business&Culture otrzymałam drugą część trylogii (?) Carnivia, Herezję i już teraz stwierdzam, że jest lepsza od pierwszej, a recenzja już niedługo. I na końcu owoc nowej współpracy z wydawnictwem Literackim, czyli Miniaturzystka, której lektury nie mogę się już doczekać!

A jak prezentują się Wasze listopadowe stosiki? Większe, mniejsze? Dajcie znać! :)






17 komentarzy:

  1. Ja chyba stosików nie ogarniam, bo by się na zdjęciu nie zmieściły :D Piękne nabytki! Miniaturzystki zazdroszczę:) Ale zdjęcia nie widzę:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście coś jest nie tak jak trzeba :/ Muszę to poprawić.

      Usuń
  2. Gratuluję nawiązania współpracy! No i świetne nabytki! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kilku tytułów jestem ciekawa. Miłej lektury życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik! Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Miniaturzystki! U mnie w tym miesiącu również przybyło sporo książek, z których jestem niesamowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie książek znacznie mniej. Podoba mi się Twój stosik :) Widzę, że bardzo szybko się rozwijasz, bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że nawiążesz jeszcze większą ilość współprac! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki boski stosik! Najchętniej przeczytałabym ,,Miniaturzystkę" i ,,Zapiski nosorożca" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapiski nosorożca już mam za sobą i bardzo mi się podobały (zapraszam do przeczytania recenzji), a lektury Miniaturzystki już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  8. Mniejsze, niestety... W tym miesiącu będzie tyci, tyci :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze-gratuluję współprac:)
    Po drugie- książka podtytułem "Nie mam się w co ubrać"- to chyba coś dla mnie :D
    Po trzecie- Taylor Swift <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A co do Taylor to zastanawiam się czy nie zrobić jakiejś notki o jej nowym albumie, bo go uwielbiam :3

      Usuń
  10. U mnie chyba podobny będzie, muszę w końcu zebrać książki, wrzucić na bloga. Charlize Mistery wydała książkę oho! Czekam na Twoją opinię o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na mój egzemplarz 'Herezji', ale jeszcze do mnie nie dotarł :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nowej współpracy! Ależ Ci zazdroszczę tej "Miniaturzystki"...

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).