{Stosikowo #3} Stosik październikowy


No witam. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim kolejnym stosikiem. Książek jest może mniej niż w zeszłym miesiącu, ale i tak szybkość z jaką rozrasta się moja pokojowa biblioteczka mnie przeraża. No i zaczęłam rozumieć problemy innych bloggerów, czyli brak miejsca na książki. Chyba trzeba zainwestować w nowy regał ;) Ale póki co, zapraszam do przyjrzenia się mojemu stosikowi z bliska.



Pierwsza część stosiku to moje własne nabytki. Trzy tomy z serii Wybrani przybyły do mnie z wymianki, która odbywała się na blogu Dominiki. Byłam zaskoczona, że moja wymiankowa para, czyli Gosia, przysłała mi aż trzy książki i tyle smakołyków, dzięki jeszcze raz :) Hopeless kupiłam podczas jednych z wyjazdów do większego miasta, kiedy to nie szłam do szkoły, bo miałam do załatwienia kilka bardzo ważnych spraw. Natomiast leżąca na samej górze Kokainowa miłość to owoc mojej obecności na spotkaniu autorskim z panem Robertem Gongiem.



Kolejna część to egzemplarze recenzenckie. Na samym dole dwie książki od wydawnictwa SQN, czyli Endgame, której lektury już wręcz nie mogę się doczekać, bo słyszałam o niej wiele świetnych rzeczy, oraz Czas żniw, który mam już za sobą. Nie powiem czy mi się podobała, czy nie - recenzja już niedługo. Poziom wyżej Bluźnierstwo - pierwszy tom serii Carnivia, który otrzymałam od portalu  Business&Culture. No i last but not least mamy Jedynego i niepowtarzalnego Ivana od wydawnictwa CzyTam.



No i na zwieńczenie stosu, trzy magazyny od wydawnictwa ColorfulMedia, których recenzja ukaże się w ciągu kilku dni.

A jak prezentują się wasze październikowe stosy?

12 komentarzy:

  1. Świetny stosik :) Jestem ciekawa "Endgame"

    OdpowiedzUsuń
  2. "Czas Żniw" według mnie prześwietny był, czekam na recenzję. "Hopeless" przepiękne, choć wcale się takie nie zapowiadało, a "Endgame" mam w planach, nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę doczekać się Endgame. A po Czasie Żniw mam ogromnego książkowego kaca :)

      Usuń
  3. Polecam "Endgame"", świetna książka. English matters już przeczytałam, zostało mi jeszcze wydanie specjalne. Miłej lektury :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej lektury! jestem bardzo ciekawa "Endgame"

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie nabytki, nic tylko zazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tych książek, ale jeszcze bardziej kolejnego wydania EM z Benedictem - chyba czas na wyprawę do Empiku! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe stosiki, przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby tylko było gdzie ten regał zmieścić to bym go sobie chętnie sprawiła ;), a tymczasem muszę upychać. A stosik świetny. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).