Lubimy Czytać Tag



Zostałam nominowana do tagu przez Dominikę z bloga Czytelnia Dominiki. Dziękuję! Przyjmuję wyzwanie, ale dużo się po mnie nie spodziewajcie. Odpowiedzi są zdawkowane, bo chociaż raz nie będę się rozwodzić nad tym dlaczego tak, a nie inaczej (a przynajmniej się postaram ;p)




1.Jaka książka została ostatnio odznaczona jako "przeczytana"?

Wieża Boga J.A. Masłowski

2. Co obecnie czytasz?

Dżuma Albert Camus

3.Co ostatnio odznaczyłeś/są jako "chcę przeczytać"?

Cyrk nocy Eric Morgenstern
Zaginiona dziewczyna Gillian Flynn

4. Co planujesz przeczytać jako następne?

Prawdopodobnie Jedyny i niepowtarzalny Ivan Katherine Applegate, albo Carnivia. Bluźnierstwo Jonathan Holt

5. Czy używasz systemu gwiazdek?

Tak i uwielbiam go! Jednak staram się nim nie sugerować, bo nie zawsze źle oceniona książka, to zła książka :)

6. Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych challenge'ach?

Nie.

7.Czy masz swoją listę życzeń na LubimyCzytać.pl?

Tak, liczy 37 tytułów i ciągle rośnie.

8. Jaką książkę planujesz kupić jako następną? 

Nie mam pojęcia. Od jakiegoś czasu chodzi za mną Miasto kości Cassandry Clare, i chyba w końcu ulegnę. Albo kupię drugą część trylogii W otchłani Beth Revis, bo tak bardzo chcę ją przeczytać!

9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?

Mam i to całkiem sporo. Mój ulubiony to chyba ten pochodzący z Delirium:
Niesamowite jak paradoksalnie układa się życie: najpierw czegoś pragniesz i nie możesz się doczekać, a potem, kiedy jest już po wszystkim, marzysz tylko o tym, by cofnąć czas i wrócić do dni, gdy wszystko było po staremu.

10.Jacy są Twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl?

J.K. Rowling, David Baldacci, Stephanie Mayer, Jo Nesbo, Dan Brown, John Green, Stephanie Perkins i Mateusz Czarnecki.

11. Czy jesteś w jakiś grupach na LubimyCzytać.pl?

Nope.


No i oczywiście, jak ktoś ma ochotę zrobić ten tag to może czuć się przeze mnie wyzwany :) Wyzywam całe internety, a co!



3 komentarze:

  1. A ja poleciłbym Ci przeczytać "Motylka" i "Więcej czerwieni" Katarzyny Puzyńskiej :) Książki godne uwagi, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem sympatyczna zabawa, można się z niej czegoś o Tobie dowiedzieć. :) A LC to naprawdę świetna stronka, osobiście uwielbiam z niej korzystać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag. Świetna piosenka!

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).