{Konkurs} Wygraj Książkę ,,Otwórz oczy, zaraz świt''! - Wyniki


I nadszedł dzień rozwiązania konkursu! Aby dowiedzieć się jak przebiegało losowanie i kto wygrał zapraszam do rozwinięcia :)
Do konkursu zgłosiło się 15 osób, ale jak wiadomo zwycięzca może być tylko jeden. Postanowiłam przeprowadzić losowanie sposobem analogowym, czyli wypisałam wszystkich uczestników na karteczkach i wrzuciłam do koszyczka. O wylosowanie jednej osoby, która dostanie jednen egzemplarz książki Mateusza Czarneckiego Otwórz oczy, zaraz świt, poprosiłam moją siostrę. Zaczniemy od kilku fotek z przebiegu całej operacji :)

Mój mały koszyczek z karteczkami:




 A tutaj moja siostra, niesamowicie skupiona na swoim zadaniu :)



I zwycięzcą zostaje....



...Veroniqusia Waters!

Gratulacje! Zaraz napiszę maila do zwyciężczyni, na odpowiedź będę czekać 3 dni. Jeśli nie doczekam się, losowanie będzie powtórzone :)

A dla pozostałych osób, które także są zainteresowane tą książką, mam specjalny kod, który umożliwi Wam zakup książki z autografem autora. Mało tego, wysyłkę macie gratis! Wystarczy złożyć zamówienie na stronie zarazswit.pl i użyć kodu: zaczytanablondynka

3 komentarze:

  1. moje gratulacje :))
    Jesteście z siostrą bardzo podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się spóźniłam i nie zgłosiłam, bo świetna książka była do wygrania... Gratuluję zwycięzcy :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).