{Konkurs} Wygraj książkę ,,Otwórz oczy, zaraz świt''!

Hej hej hej :)
Dzisiaj mam dla Was pierwszy konkurs w historii Zaczytanej Blondynki! Jeeej! Książka Otwórz oczy, zaraz świt bardzo mi się spodobała i ogromnie się cieszę, że ktoś z Was już niedługo też będzie mógł zapoznać się z tą genialną historią. Zapraszam!

Moją recenzję książki możecie znaleźć pod TYM linkiem.

ZASADY:

1. Konkurs organizowany jest przez autorkę bloga ZaczytanaBlondynka.
2. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz debiutanckiej powieści Mateusza Czarneckiego Otwórz oczy, zaraz świt z autografem i dedykacją, przekazany na konkurs przez autora.
3. Konkurs trwa od 30.09.2014r. do 14.10.2014r.
4. Warunki uczestnictwa w konkursie:

  •    obserwowanie mojego bloga przez bloggera lub Google+
  •    polubienie fanpage'u autora książki: KLIK
  •    wklejenie banerka konkursowego (nie jest to obowiązkowe, aczkolwiek, byłoby mi bardzo miło)
  •    skomentowanie tego posta z tradycyjną formułką (biorę udział, nazwa konta, którym mnie obserwujecie, i gdzie [blogger,google+] i adres e-mail).
  • zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania

5. Wyniki zostaną ogłoszone w okresie do 7 dni po zakończeniu konkursu.




POWODZENIA! :)

17 komentarzy:

  1. Biorę udział :D
    Obserwuję jako fioletoowa na bloggerze.
    Adres e-mail: natala286@interia.pl
    A banerek zaraz wstawię na bloga :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biore udzial :)
    Ada Sarnik na google+
    e-mail : a_serniczek@wp.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :)
    Obserwuję na bloggerze jako Paczajka
    Na FB : Paczajka Blogspot
    e-mail: paczaj.ka@wp.pl

    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział :)
    Obserwuję jako lizzie
    Na Fb: Elżbieta Świtulska
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział. Obserwuję jako Lidia Kowalska na google +, na FB: Lidia Kowalska.
    blinstar@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział. Obserwuje i lubię jako Tomasz Zarzycki. Mój email to orzel.kom@interia.eu Pozdro!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :) Obserwuję na google+ jako Mamala Mamalcia. Mój email to pnadziak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. - Biorę udział
    - Nazwa konta: Buffy. / blogger
    - Adres e-mail: marta08@onet.pl
    Baner wklejony, tutaj -> http://the-enslaved.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  9. BIORĘ UDZIAŁ! *O* <3
    - Nazwa konta - Mio Akanishi / blogger ;>
    - Adres e-mail ^^ - vickusssia@gmail.com
    Baner u mnie na blogu w bocznym pasku ;>
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział ;)
    konto: Anne DeVill - Google +
    e-mail: anne.devill@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :)
    - Nazwa konta- Rejestr strasznych snów- blogger
    Adres e-mail- kasia141999@onet.pl
    Baner u mnie na blogu już jest :)
    Na FB jako: Kasia Ślusarczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział:
    Obserwuję jako: Adriana B.
    FB: Adriana Bączkiewicz
    e-mail: riana@wp.pl
    Baner jest już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się zgłaszam, bo już długo na tę książkę poluję. ;)
    Ciebie obserwuję na bloggerze jako Kaś, fanpajdż autora jako Katarzyna Hoffmann
    e-mail: malinowa.jagodzianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział;)
    Obserwuje Cię jako: milanka13
    Na Fb: Monika Kopeć
    e-mail: monikak.13@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się z uśmiechem na twarzy!
    Obserwuję na Bloggerze jako: Veroniqusia Waters
    e-mail: veroniqusia@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).