Jaką muzykę zabrać na wyjazd?


Nie wiem czy wiecie, ale kiedy Wy czytacie tą oto notkę, ja już jestem w słonecznej Grecji! I jako, że podróż była długa i męcząca zabrałam ze sobą mój odtwarzacz MP4 z mnóstwem utworów, które pozwoliły mi zapomnieć o chorobie lokomocyjnej i przetrwać długie godziny w autobusie.



I to skłoniło mnie do przemyśleń: jaką muzykę zabrać ze sobą na wyjazd, by się jednocześnie nie znudzić i podtrzymać wysoki poziom dobrej energii? Oto kilka moich rad:

  1. Zawsze wybieraj piosenki, które lubisz i które dobrze Ci się kojarzą. Wywoływanie dobrych emocji podczas wymarzonych wakacji uczyni je jeszcze piękniejszymi i pozwoli na utożsamianie wspomnień z daną piosenką.
  2. Najlepiej sprawdzają się kawałki energiczne: pop, rock, indie, może trochę dupstepu, kto co lubi. Ważne żeby muzyka napełniała Cię pozytywną energią i chęcią do działania.
  3. W zależności czy masz zamiar spędzić czas leżąc na plaży, chodząc po górach czy zwiedzając, możesz dobrać muzykę spokojniejszą lub odpowiednią do wysiłku fizycznego.
  4. Jeżeli czeka Cię długa podróż i masz zamiar kimnąć się po drodze, warto zaopatrzyć się w piosenki spokojne i usypiające. Zaśnięcie nie powinno być takie trudne!


Jako, że ja mam zamiar dużo zwiedzać, przemieżać antyczne miasta i oglądać zabytki, większość muzyki z mojej listy jest energiczna. Pomyślałam też jednak o tym, że czeka mnie długa podróż, więc mam kilka piosenek, przy których mogę sobie pospać, czy odpocząć. Chciałabym przedstawić Wam moje ukochane piosenki, bez których nie wyobrażam sobie tego wyjazdu.


  • Magic! - Rude
  • Charli XCX - Boom Clap
  • Ariana Grande&Iggy Azalea - Problem
  • Ed Sheeran - Thinking Out Loud
  • Ed Sheeran - Mess
  • Sam Smith - I'm not the only one
  • Sam Smith - Lay me down
  • Ansolo - Totem
  • Dirty Loops - Hit Me
  • Sia - Chandelier
  • Naughty Boy&Sam Smith - La la la
  • Zedd&Foxes - Clarity
  • Arctic Monkeys - R U mine?
  • Arctic Monkesy - Do I wanna know?
  • Kodeline - High Hopes
  • The Vamps - Somebody to you
  • Jason Mraz - 3 Things
Piosenek możecie odsłuchać na mojej playliście : KLIK

3 komentarze:

  1. Miłego wypoczynku :) I mnóstwa wrażeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nic nie zgłaszasz do lipcowego kryminalnego wyzwania?
    :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).