Grecja 2014 {FOTORELACJA}


Jak już pewnie wiecie na początku sierpnia byłam na wspaniałym obozie w Grecji. Poznałam mnóstwo nowych ludzi, zobaczyłam kolejny kawałek świata i świetnie spędziłam czas. A jako, że bardzo lubię się chwalić, pozwolę Wam zasmakować trochę moich przeżyć i wspomnień. Przygotowałam dla Was zestaw zdjęć, które według mnie zasługują na bycie pokazanymi szerszej publiczności. Mam nadzieję, że dzięki moim fotkom uda mi się choć na chwilę przenieść Was wszystkich do słonecznej i gorącej Grecji <3
Miłego oglądania! :)



























Po drodze zahaczyliśmy jeszcze o Belgrad...



...i Budapeszt





I na sam koniec tak bardzo szczęśliwa ja :)


:* <3

8 komentarzy:

  1. Ładne foteczki :). Też bym kiedyś się chciała do Grecji wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) I jest kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę pobytu w tak pięknym miejscu! :) a robisz coś może w kierunku fotografii? Choćby hobbystycznej? BO niektóre z tych zdjęć wyszły ci naprawdę cudownie, również pod względem technicznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Tak się składa, że jestem zapalonym fotografem-hobbystą. Fotografia to moje największe hobby, obok muzyki i staram się je sukcesywnie rozwijać.

      Usuń
  4. Wow. Nigdy nie byłam w Grecji, ale po obejrzeniu Twoich zdjęć nabrałam chęci żeby tam pojechać. Ślicznie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki , widać ,że miałaś udane wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia przepięknych miejsc :) Zazdroszczę takiego talentu fotograficznego.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).