{Stosikowo #1} Stosik wakacyjny

Hej wszystkim!

Myślałam, że zanim zaprezentuję swój pierwszy stosik minie trochę czasu. Dopiero zaczęłam prowadzić tego oto bloga, jeszcze się dobrze nie rozkręcił, a tu już, niecierpliwa blondyna wyjeżdża ze stosikiem. Nie będę kłamać, od pierwszego posta chciałam dodać tego typu notkę. Nie wiedziałam po prostu czy będę w stanie coś konkretnego pokazać. Przekonałam jednak samą siebie, że mogę Wam po prostu przedstawić kilka książek, które już przeczytałam, lub dopiero mam zamiar przeczytać w te wakacje. Nie będzie to nic wielkiego, ot, taki skromny, pierwszy stosik na Zaczytanej :)







Sklepik z marzeniami Stephen King (zakup własny)

Ta książka to moje pierwsze spotkanie z Kingiem. Muszę przyznać, że zadowalające. Nie czytuję horrorów, ale dla tego autora zrobię więcej niż jeden wyjątek. [RECENZJA]


On wrócił Timur Vermes (biblioteka)

Wypożyczenie tej książki było raczej impulsem. Właśnie jestem w trakcie jej czytania, i jak na razie jest dobra. To inna lektura niż te, które czytam zazwyczaj, niemniej jednak jak na razie dostarcza mi sporo rozrwki.


Dziewczyna w czerwonej pelerynie Sara Blakley-Cartwright (zakup własny)

Wypatrzona w Biedronce. Filmowa okładka robi swoje. Jestem tylko ciekawa czy książka napisana na podstawie scenariusza do filmu będzie choć w połowie tak dobra jak on sam.


Bóg, kasa i Rock'n'Roll Szymon Hołownia, Marcin Prokop (pożyczone od cioci ;))

Książka ta czeka już jakiś czas na swoją kolej i chyba wreszcie się doczekała. Trochę nietypowa, bo w formie luźnej rozmowy. Już nie mogę się doczekać, aż ją przeczytam!


Policja Jo Nesbo (biblioteka)

Nesbo jest zaraz koło Browna moim guru w dziedzinie kryminałów. Policja to trzecia powieść tego autora z jaką mam styczność i z pewnością nie zakończę na niej swojej przygody z ktyminalnymi zagadkami rozwiązywanymi przez Harry'ego Hole'a.


Delirium Lauren Oliver (biblioteka)

Naczytałam się wiele pochlebnych opini na temat tej pozycji, z których wnioskuje, że to coś definitywnie dla mnie. Ostatnio ciągnie mnie do trylogii, więc i tej dam szansę.


Rozważna i romantczna Jane Austen (biblioteka)

Kiedyś jedna z moich znajomych zaczytywała się w powieściach Austen. Nie jestem całkiem pewna, czy to moje klimaty, ale warto spróbować!



Taak, w wakacje lubię czytać książki o dużej objętości. Do spisu mogłabym dołączyć kilka e-booków, które ostatnio przeczytałam, ale tym razem nie będę tego robić.



A jak wyglądają Wasze wakacyjne stosiki? Nie wachajcie się zostawić mi do nich linki :)

Miłego weekendu!



2 komentarze:

  1. "Policję" oraz "Rozważną i romantyczną" mam na swojej półce, ale jeszcze nie czytałam :) Najchętniej zabrałabym Ci Kinga :) Gdybyś zastanawiała się nad kolejnym tytułem tego autora to polecam Ci "Misery" - świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka osób polecało mi właśnie tą pozycję od Kinga i jak tylko będę miała okazję na pewno przeczytam :)

      Usuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).