Let's start!

Witam wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić mojego świeżego bloga i kłaniam się nisko. Jak nie trudno zgadnąć, będzie to miejsce, w którym mam zamiar umieszczać recenzje. Jakie recenzje, ktoś zapyta. No cóż, nastawiam się głównie na recenzowanie książek, które przeczytam, ponieważ jestem strasznym molem książkowym. Jestem także szczera do bólu i lubię wyrażać swoją opinię, nawet jeśli miałaby się ona komuś nie spodobać.
Na teraz byłoby to na tyle, a tymczasem do zobaczenia przy pierwszej recenzji :)
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Również niedawno dołączyłam do grona blogujących :) Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też niedawno dołączyłam do grona blogujących. :D Zajrzyj czasami na mojego bloga. Życzę Ci szczęścia w dalszym prowadzeniu stronki, ponieważ dla mnie pierwsze parę miesięcy były trudne. Nikt nie wchodził, nikt nie komentowała. Mała ilość wyświetleń mnie po prostu zniechęcała. Zajrzyj do mnie czasem na silava506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już kilka blogów w przeszłości i wiem, że początki są najgorsze. Mam jednak nadzieję, że nie zniechęci mnie brak wyświetleń czy komentarzy :)
      Dzięki za wsparcie :)

      Usuń

Skoro już do mnie trafiłeś, Drogi Czytelniku, proszę zostaw po sobie ślad. Powiedz, czy Ci się podobało to co napisałam, czy też nie. Ja naprawdę nie gryzę :)
Uwierz, że każdy komentarz to dla mnie powód do uśmiechu i motywacja do dalszego pisania!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Zaczytana Blondynka są moją własnością i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).